Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skolan åt helvete!

Postat av understen den 10 Januari 2014, 12:38
0 kommentarer · 240 träffar
Hej, känner bara för att skriva av mig lite. Har riktigt mycket ångest nu, kanske kan någon av er på fragbite som befunnit sig i samma situation ge lite vägledning?

Kort o gott så går jag sista året på gymnasiet. Har genom 1-2:an haft hyffsat bra betyg, snittat runt C. Men nu i 3:an har allt fuckat upp, har massa hemtentor, uppsatser och uppgifter som jag inte gjort, har börjat prestera sämre på proven och min frånvaro ligger på runt 20%. Har tillexempel inte varit i skolan en enda gång denna veckan, orkar bara inte.

Kommer säkert få en del F-varningar nu när omdömen sätts.
Det som också tynger ner mig är att mina föräldrar fortfarande tror att jag presterar i skolan.
Och om dem skulle få reda på att jag slackar så hade helvetet brutit loss och det pallar jag verkligen inte.. Dock så skrev jag 1.2 på högskoleprovet i höstas, om jag kan förbättra mig till 1.4-1.5 nu i vår så kan jag istället visa upp det resultatet för mina föräldrar istället för gymnasiebetyget. Typ min enda chans..

Vad ska jag ta mig till? Allt känns bara kört, vet inte hur jag ska klara det. Gå om 3:an är verkligen inte heller ett alternativ..

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..