Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

mår dåligt sa upp mig

Postat av removedd den 8 Januari 2014, 03:54
49 kommentarer · 1 904 träffar
Godkväll de som är vakna... tänkte höra vad ni andra tänker om min nuvarande situation.

Är arbetslös/mellan två jobb. Varit det ett tag nu och har liten släkt litet kontaktnät. Iallafall en nära till familjen hade fabriks extra jobb så va där igår och jobba lite. Redan första dagen bad dom mig om ja kunde jobba över .... sa visst men mått dåligt och inte kunnat sova ett dugg hittils. Tankarna går runt och vill dö funderat på saker som tex

"Om mina föräldrar klagar jämt varför skaffa dom då barn"
"Tänk om ja inte fanns då slapp ja alla problemen..."

Såna saker och sist jag jobba var på ett lager fick otroligt ont överallt och blev bokad till husläkare där ja fick utskrivet tabletter och antibiotika för något jag inte kan namnet på i skrivande stund. Iallafall jag vet inte vart ja ska ta vägen känns som familjen bara vill kasta ut mig och är missnöjda med sin son... säkert berättigat också men så känner jag iallafall

Jobb på McDonalds , butiker med mycket kunder och fysiskt hårt arbete är sånt jag provat på och mått dåligt såhär över :/ haft ett timanställd jobb där jag jobba med en engelsk kille några månader som ja faktiskt trivdes på riktigt när ja tänkt efter. Var ute runt i Sverige med honom och montera och tog ner saker med el & göra. Tyvärr behövdes ingen mer hjälp så fick sluta och nu e ja här

Vad gör man?! Studera har jag kollat på men blivit reserv på 2 hittils och chalmers ville inte ha mig snarare tvärtom så inte så bra på matte fysik och kemi heller. Känns som ja inte passar in bland annat folk och litar inte på någon

49 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 49 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..