1
pretty much damp morssa
Postat av Låst Konto 123 543 den 2 Januari 2014, 13:43
56 kommentarer · 2 664 träffar
Scenariot:
Mor vill ha en ny hotmail och ber mig göra den åt henne. Säger "googla hotmail skapa konto så fort du en svensk registrerings sida som till och med en 5 åring skulle klara av".
Då börjar hon tjöta om att hon ska dra internet osv?! okej tänker jag får väl göra en HOTMAIL åt kärringen så hon håller käften någon gång. Får ett papper med tänkbara namn varav de lyder ungefär
förnamn.halva efternamnet dvs 3-4 bokstäver i olika former typ
förnamns slang.halva efternamnet
hon får mailen allt är frid och fröjd tills nu dagen efter då kommer hon
"vafan när jag skickar mail till pappa står det att de är jag alltså mitt namn som avsändare?!"
Aa det är ju din hotmail eller vadå?
"jag ville ju vara anonym? sa jag ju :@"
Nej det har du fan aldrig sagt sluta hitta på
"jo.."
1,2,3... *WAN Disconnected* (hon drog ut internet) går ner och kollar och frågar varför hon stängt av
"Det är jag som betalar och ska inte använda internet mer nu" (pappa betalar internet lol?)
Jaha hur fan ska jag då göra dig en hotmail adress hade du tänkt?
"hemhehmehemhmmmm" *mutter*
Vad är problemet ärligt? har alla kärringar mens just nu eller vad är det frågan om
Mor vill ha en ny hotmail och ber mig göra den åt henne. Säger "googla hotmail skapa konto så fort du en svensk registrerings sida som till och med en 5 åring skulle klara av".
Då börjar hon tjöta om att hon ska dra internet osv?! okej tänker jag får väl göra en HOTMAIL åt kärringen så hon håller käften någon gång. Får ett papper med tänkbara namn varav de lyder ungefär
förnamn.halva efternamnet dvs 3-4 bokstäver i olika former typ
förnamns slang.halva efternamnet
hon får mailen allt är frid och fröjd tills nu dagen efter då kommer hon
"vafan när jag skickar mail till pappa står det att de är jag alltså mitt namn som avsändare?!"
Aa det är ju din hotmail eller vadå?
"jag ville ju vara anonym? sa jag ju :@"
Nej det har du fan aldrig sagt sluta hitta på
"jo.."
1,2,3... *WAN Disconnected* (hon drog ut internet) går ner och kollar och frågar varför hon stängt av
"Det är jag som betalar och ska inte använda internet mer nu" (pappa betalar internet lol?)
Jaha hur fan ska jag då göra dig en hotmail adress hade du tänkt?
"hemhehmehemhmmmm" *mutter*
Vad är problemet ärligt? har alla kärringar mens just nu eller vad är det frågan om