Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Weird tjej, hjälp?

Postat av Stekkis den 24 December 2013, 23:12
28 kommentarer · 1 326 träffar
Hallo Fragbite!

Är det bara jag eller är brudar bara så jävla konstiga? Vi tar det från början!

Under min skoltid på gymnasiet stötte jag på en brud, jag märkte redan från början att hon stirrade väldigt mycket på mig och jag glodde såklart tillbaka på henne, när våra blickar möttes kändes det som om tiden stannade ett tag :0

När jag väl pratade med henne första gången verkade hon lite blyg men också ganska på, hon var aktiv med att stirra in i mina ögon nästan hela tiden, jag gjorde det här på lektionstid då jag hamlade i samma lag som henne, dessa lektioner tog dock slut tätt efter...;/ Veckorna gick i skolan och jag började märka att hon placerade sig på ställen där jag var vid t.ex nära bord från mig i matsalen, som om hon ville vara nära mig för att stirra på mig eller whatever...

Så till slut så började jag fundera och slängde iväg det första meddelandet till henne, jag skrev väl Hej! läget?:) eller något liknande, jag satt o vänta på att hon skulle läsa det och till slut så gjorde hon det men hon svarade aldrig. Så jag tänkte, aja hon var ändå för snygg för mig så skitsamma, antog att hon verkligen inte var intresserad som om jag hade tolkat allting fel, dagarna fortsätter än och hon stirrar fortfarande på mig, jag kan fånga henne stirrandes på mig och när jag glor tillbaka på henne kollar hon bara bort snabbt.

Hur fan ska jag gå till väga? Dem flesta kommer säkert skriva, gå fram o prata med henne men det blir ju ganska pinsamt om man kliver in när hon sitter med typ fem kompisar och hon är aldrig ensam heller och eftersom hon inte svarade när jag skrev så vill man ju inte göra det igen...

Nu är det dessutom lov så man stöter ju inte på henne varje dag direkt...

Så nu är min fråga, är det här något att hänga i julgranen isåntfall, hur ska jag gå tillväga?
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..