Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Julafton: Vad ska ni göra?

Postat av ALEXNDR den 24 December 2013, 00:24
61 kommentarer · 1 727 träffar
Hej Fragbite.

Som alla säkert redan märkt är det nu Julafton. Vissa har höga förväntningar, vissa känner sig likgiltiga och andra har ångest. Alla har olika förutsättningar och det måste accepteras.

Själv älskar jag julen, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Det är en otroligt härlig tid på året med god mat, trevligt sällskap och varma soffor.

Känner att det hade varit givande för mig att ta del av vad ni ska göra nu på Julafton. När ska ni iväg? Vilka ska ni till? Vad har ni för förväntningar? Har ni kanske skakat på några paket?

Själv ska jag till min Faster med sju-åtta personer. Sedan åker jag och mina kusiner vidare till andra sidan släkten och dricker lite gott med varandra. Förväntar mig snö imorgon när jag vaknar och jag hoppas jag vaknar av veckarklockan; för jag ska hämta min farmor som är 82 år gammal vid 12-tiden.

Tack för att ni tar er tid att dela med er av era tankar.

God Jul!

Alex :)
Föregående tråd

61 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 61 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..