Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ligga med sitt ex-dilemmat?

Postat av WhIpZ den 11 December 2013, 19:46
26 kommentarer · 4 005 träffar
Hej.

Har ett litet dilemma som säkert alla som haft mer än 1 flickvän har varit med om (kanske?).

Ni vet när man gjort slut eller blir dumpad så är det ju känslor kvar hos båda om dom inte har på g med någon annan.
Just detta händer mig just nu.

Jag blev dumpad av min flickvän, vi hann inte ens va ihop 2 månader så det var ett jäkligt kort förhållande.
Hade rätt bra känslor för henne men jag visste att det skulle gå såhär eftersom hon inte visade kärlek.

Nu ska jag börja träna som fan eftersom jag kommer resa nästa år, så det blir inte så mycket krogrundor för min del.

Vad fan ska jag göra fragbite?
Jag vet att det INTE är bra att hålla på och mysa och sånt med sitt ex efter man gjort slut. Men jag kommer ju inte ha tid för någon annan.

Vad skulle du gjort?
Träna, slippa sova ensam, mysa osv eller skita i henne och bara träna och känna dig ensam?
Jag vet att en dag kommer så hittar hon säkert någon, men man får väl ta det som en man eller något.. Beslutsångest!

EDIT:
Kan tillägga att vi slutade som vänner. Hon va inte alls dum mot mig, utan hon förklarade precis vad hon tyckte och kände. Inget bråk, ingenting.

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..