Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gym (Dåligresultat, Tid, Hur gör ni?)

Postat av BlygkilleFastNe den 9 December 2013, 22:38
34 kommentarer · 1 446 träffar
Gymmat i snart 3 månader utan resultat, visst ja ser väl lite att musklerna har blivit fylligare men inte så mycket. Menar, när börjar man får så att "blodådrerna blir större och går ut" jag tycker de är snyggt på armarna av ngn anledning. Inte dock därför jag tränar utan de är för att hålla mig i form och jag mår bättre först och främst. Sen att få en fin kropp ökar ju motivationen! De jag undrar för er som har "bra kroppar eller haft" Hur länge tog de ex innan ni fick magrutor? Hur intensivt körde ni? Själv kan ja nu köra ibland mellan 5 till 3 gånger på vecka, när jag kör 3 gånger per vecka (varannan dag + en dag till vila brukar ja köra helkropp) annars delar jag upp de om ja kör flera dagar i rad! :D

Så nu gjorde ni fragbitare? Hur lång tid tog det? Varför ser jag så lite resultat efter 3 månader intensivt gymmnade

Information som kan vara bra att veta i sammanhanget:
21 år
190 cm
när jag började gymma vägde jag 77 ex, nu runt 80, vettefan om de är fett eller muskler då jag äter bra mycket. förmodligen en kombination. (tänkte deffa efter jag fått lite muskler och gymmat på för vet att de kan va dåligt samtidigt eftersom musklerna behöver fettreserver etc blabla enerigi)
Tar även lite kreatin + lite protienpulver efter!!

Tack på förhand
Föregående tråd
Nästa tråd

34 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 34 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..