Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad ska jag göra? hjälp!

Postat av failmr den 29 November 2013, 13:04
9 kommentarer · 508 träffar
Tjenare, fail här. Ska nämligen ut idag och förkröka och sedan vidare till krogen. Finns en brud som jag gillar och kan även sova där men min fosterfarsa säger att jag inte får då han vill hämta mig efter krogen och se hur mitt tillstånd är. Jag har även blivit hämtad förut och inget "fel" hänt osv.. Jag har berättat för honom att jag inte ska dricka så mycket men han tror mig ej vilket gör mig ledsen och har även berättat det för honom men han bryr sig inte.

Han vill att jag ska vara den "perfekta" ungen i fosterfamiljen vilket jag försöker vara men vill ändå ha roligt ibland jag med och inte bara plugga osv.

Somsagt jag bor i fosterfamilj och gjort det i över 3 år men dom litar fortfarande inte på mig.

Nu till min fråga, tycker ni jag borde skita i vad min fosterpappa säger och ta "skit" efteråt, eller ska jag lyssna på honom?

Skriv gärna ifall ni haft samma problem även om ni inte bor i fosterfamilj, men hur ni löste det.

MVH Fail. Bjuder på stavfel <3
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..