Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

kan jag dejta henne?

Postat av shhven den 6 November 2013, 00:27
16 kommentarer · 1 195 träffar
Tjena!

Jag hade intresse för en tjej ett tag, och tog hjälp utav hennes bästa kompis som jag själv känner helt okej & hon vet mycket om mig osv. Men det sket sig med den där tjejen, så vi stannade som vänner utan att ens dejtat en gång. Alltså vi kom ingenstans, var vänner och stannade som vänner så var inget som hände direkt.

Men nu till en annan sak.

Den tjejen jag tog hjälp utav, hon och jag har smsat ganska mycket sen dess, och typ senaste 4-5 dagarna har vi pratat typ hela dagarna. Vi ger varandra småkomplimanger hela tiden, och har känsla av att hon är intresserad utav mig.

Jag var inte ett dugg intresserad utav denna tjejen först, men när vi pratat ett tag osv så insåg jag vilken sjukt bra tjej hon är.

Men nu till min fråga, kan man dejta henne? när jag för inte så länge sen tog hjälp utav henne för att dejta hennes bästa kompis.

Alltså det var ju inte menat att bli såhär, men jag har seriöst fått intresse för henne pga att vi snackat ett tag och jag fått se vem hon verkligen är :S

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..