1
Vad ska jag göra? :(
Postat av yoyopro den 3 November 2013, 16:45
26 kommentarer · 961 träffar
Hej. Nu kanske jag blir retad eller nåt annat. Det är så att jag dras till killar eftersom jag är gay. Själv tycker jag att jag är jätte snygg, och jag brukar höra det från många att vänta med kärleken eftersom jag är snygg och den kommer förr eller senare. Men nu är det så att på väg till skolan så brukar det vara en kille som jag tycker är sjukt snygg. Jag kollar efter honom ganska mycket. Om han inte är på bussen så blir jag lite ledsen, jag brukar gå av före honom och då blir jag fortfarande ledsen när jag ser honom åka iväg. När jag ser honom på bussen så är som att allt runt mig försvinner och det är bara jag och han, jag försöker få ögonkontakt men lyckas inte, det är som om han inte ser mig. Oftast brukar han sova på bussen och lyssna på musik, haha. Det var i Fredags då såg jag honom ute på stan och då gick han tillsammans med en tjej, dem höll inte hand eller nåt sånt, dem bara gick tillsammans. Jag som känslig som jag är så blev jag tårögd :'( Nu till min fråga, vad tycker ni jag ska göra? Många har rekommenderat att jag ska prata med honom, men det är så att jag är jätte jätte blyg. Är det inte konstigt att bara gå fram till en främling och börja prata? Jag vill helst inte skämma ut mig :( Tror nog jag aldrig vågar gå fram. Fast är det det enda alternativet? Jag brukar tänka på honom ibland och det är honom jag vill ha. Vad ska jag göra? Snälla bara seriösa svar. :'(