2
Brudar sugna på allt dom inte får?
Postat av removedd den 27 Oktober 2013, 21:16
35 kommentarer · 2 561 träffar
Varit ihop med ett antal tjejer genom åren. Alla har kommit tillbaka minst 1 gång för att sexet var så sjukt enligt dom. Vet inte hur andra killar behandlat dom men verkar ju ha varit planksex eller liknande
Hur som helst så skrev nu en brud eller ah ett antal gånger det hänt men tex
H: Hej alltså jag saknar dig :/ <3
J: Okej ^^
H: Ja det vi hade var fint ! <3 hur mår du?
J: Mår kanon faktiskt!
H: Okej jag kollar tv :) <3
Det första man tänker när man ser raderna man får är. WTF på alla "<3" vart kommer dom ens in i sammanhanget. När det blir på tal om att träffas svarar hon
H: Vill! <3 men kan inte denna veckan:(
När jag inte svarar skriver hon mer och fortsätter med massa ":(" och halllå? hallå dog du?
Vad ska man göra med sånna brudar. Dom vet för det första inte vad dom vill. Dom kan inte fixa något och vägrar inse att dom är trash och fett jobbiga. Väldigt mycket självupptagna bitches som måste ha närhet hela tiden
Har ni någon sån jobbig brud på halsen som skriver och hör av sig hela tiden och är allmänt jobbig och sliskig
Hur som helst så skrev nu en brud eller ah ett antal gånger det hänt men tex
H: Hej alltså jag saknar dig :/ <3
J: Okej ^^
H: Ja det vi hade var fint ! <3 hur mår du?
J: Mår kanon faktiskt!
H: Okej jag kollar tv :) <3
Det första man tänker när man ser raderna man får är. WTF på alla "<3" vart kommer dom ens in i sammanhanget. När det blir på tal om att träffas svarar hon
H: Vill! <3 men kan inte denna veckan:(
När jag inte svarar skriver hon mer och fortsätter med massa ":(" och halllå? hallå dog du?
Vad ska man göra med sånna brudar. Dom vet för det första inte vad dom vill. Dom kan inte fixa något och vägrar inse att dom är trash och fett jobbiga. Väldigt mycket självupptagna bitches som måste ha närhet hela tiden
Har ni någon sån jobbig brud på halsen som skriver och hör av sig hela tiden och är allmänt jobbig och sliskig