Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ex stalkar och skriver konstiga sms wtf

Postat av SensationGreen den 22 Oktober 2013, 22:13
9 kommentarer · 1 298 träffar
Det är en tjej som jag var ihop med ett tag men hon var alltid svartsjuk för ingenting då jag har inte gjort ett skit under hela förhållandet.

Jag var alltid trogen - kvittar om jag var med mina polare (som är förresten bara dudes och iofs har dessa dudes tjejkompisar som kommer över men jag har alltid varit trogen iaf).

Den här tjejen lyssnade på alla möjliga rykten som sprids och jag vet inte vilka typer av tjejkompisar hon har som alltid snackade skit om mig som att jag är värsta otrogen kille eller nåt. Nog med det, hon blev förbannad en dag och gjorde slut och dampade loss. Eftersom jag hade inte gjort ett skit och var hemma ensam hela den där helgen då jag hade förkylning och hon anklagade mig för allt skit - så jag bara ok, slut är slut och det finns inget mer å snacka om då hon är ändå inte värd min kärlek med tanken på hon behandlade mig.

Så igår när hon såg mig i skolan och jag stod utanför föreläsningssal och pluggade lite. Hon kom fram till mig och frågade vad jag gjorde och jag ba: Jag pluggar till ett prov bara. Sen ignorerade jag henne då jag tycker inte vi har nåt mer att snacka om.

Och idag fick jag ett mms + sms från henne. Hon skickade en bild på mig där jag stod med 2 andra tjejer och en kille på en "Trance-festival" och detta är lite underligt då inte ens jag visste att bilden var uppe och antagligen fanns den på facebook på nån random facebook-grupp. Inte ens jag visste att bilden fanns uppe, jag var inte ens tagged på den bilden.

Hade hon stalkat mig eller vad fan är detta? :S Vad vill hon egentligen? Jag menar: det är redan slut och det var HON som gjorde slut och jag hade inte gjort ett dugg fel här så försöker hon bara irritera mig eller vad är det hon har i kikaren? Ska jag bara fortsätta ignorera henne? Tog redan bort henne från facebook som vän och blockat henne där så jag fattar inte hur hon lyckades leta upp en bild på mig från ingenstans

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..