Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Förstår mig inte på brudar

Postat av golvsnopp den 22 Oktober 2013, 21:11
30 kommentarer · 1 229 träffar
Hallå där!

Lade till en brud på facebook som jag tyckte såg bra ut och inte verkade vara som en av de attention whores på facebook som överflödar newsfeed'et med deras profilbilder de ska tagga sig i en gång i timman. Vi skrev ca 3 gånger och så bad jag om nummer (då sms känns lite mer personligt). Efter några sms så frågar jag såklart när vi ska ha våran dejt! Är inte den personen som tycker om att smsa, utan vill gärna lära känna personen istället för att prata genom två platta skärmar. Hon säger att hon är ganska upptagen och eftersom jag precis blivit förkyld så ville jag inte bestämma någon dag riktigt än.

Några dagar senare så frågar jag igen hur hennes veckor ser ut. Hon svarar att hon har fullt upp på vardagarna och att hon på helgerna passar på att slappa. Då kommer jag självklart med förslaget att vi kan slappa tillsammans. Får svaret "Ja det kanske finns möjlighet till någon gång ;)". Härligt tänkte jag, så nu i onsdags skrev jag till henne på kvällen (då det är vid den tiden hon oftast svarar) på sms och försökte starta en konversation. Fick inget svar (vilket har hänt tidigare och hon har då sagt att hon inte alltid svarar när hon har fullt upp). Jag skriver då på facebook på måndagen när jag ser att hon är inne igen, men inget svar då heller... Hon har varit online flera gånger sedan dess, men meddelandet har ej markerats som läst (Men hon måste ju ha läst det (?) ).

Skriver aldrig med brudar, så är det vanligt att de verkar sugna på att träffas och sedan dissar en totalt utan att säga någon anledning?

Kan jag vänta någon vecka eller två, sedan skriva igen eller är det för klängigt?

Har inget problem med att prata med tjejer face to face, men att skriva sms och sådant är inte min grej.

Please help the pensionär.

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..