Tjenare,
Jag kom nyligen i kontakt med en brutta på twittter, och tänkte att det väl var någon stalker som vanligt, men det visade sig vara fel. Det var en tjej på skolan, en yngre som jag känner igen för att jag snackade med henne för nåt år sedan på öppet hus där jag berättade om skolan, varför hon skulle välja programmet osv. Sedan gick tiden, jag tänkte inte mer på det eftersom jag var kär i en annan, men det sket sig.
Nu så snackade jag lite med henne, mest om skolan osv, försökte vara lite skämtsam och tyckte att det gick bra, MEN hon svarade så drygt på DM's, så jag bestämde mig för att adda henne på FB istället. Såklart så accepterar hon det inom några sekunder, och eftersom jag ställde en fråga till henne innan, (som hon säkerligen har läst eftersom hon har använt twitter under tiden och det nu har gått 24h sedan jag skickade det), så förväntar jag mig något "ursäkta att jag var seg" , men inget kom, så jag pokeade henne, men inget händer då heller. Jag kan se att hon e online på chatten, men är osäker på varför hon inte svarar. Hon verkade ju intresserad av mig först....
Sedan kommer vi till vad som komma skall- vi ska på någon workshop inom snar framtid och vad tror ni inte jag ser om inte en tweet om att hon också ska dit?! Lärarna förklarade att man ska jobba i grupper och att man kommer se och snacka med typ alla som är där. Vad ska jag göra nu? :/
Hjälp en stackars idrotts och cs snubbe som känner sig tappad
Idag uppskattar man att cirka 1% av Sveriges befolkning lider av neuropatiskt smärta. Då denna typ av smärta är svår att behandla och då den fortsätter under överskådlig tid blir den många gånger till ett svårt handikapp.
...eller så var det bara jätte kallt om du var ute.
#5 Fick nässelutslag också (rörde inget sånt.).