Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Slutet gott allting gott

Postat av lndthaking den 20 Oktober 2013, 17:56
2 kommentarer · 454 träffar
Detta är slutsatsen av min förra tråd http://fragbite.se/forum/irl/karlek/thread/1185798/kompis-ligg
Verkligen ledsen för att jag gör det så långt, men vill gärna få med allt.

Allting slutade lika väl gott som ont. Jag och min kompis var på två olika ställen och festade, vi snackade inte något under kvällen men ett samtal på morgonen blev en chock.
Jag hade roligt med mina vänner på festen vi var på och det gick lyckligt fram för alla. Min kompis Ligg, som jag väljer att kalla Ida nu, hade kontakt med mig under hela kvällen.
Efter en viss tid så fick jag ett sms "Jag skiter i "Emil", som vi nu kallar vännen. Jag undrade vad det var som stod på och hon berättade att hon stack från jobbet direkt till festen där han var. Hon fick skåda sin nya romans dansa skiten ur sig och med vem om inte hennes bästa kompis.

Efter några sms fram och tillbaka fick jag ett sms som löd "Du kommer hit, du kommer i mig, ikväll".
Jag bestämde mig ganska snabbt att jag skulle hem till henne och ligga med henne. Jag samlade ihop polarna och sa att vi skulle gitta mot centralen för att ta tåget till en annan stad. Sagt som gjort så stack vi, vi var 3 som åkte till den andra staden medans han andra gick sina 100m bort från centralen till hans hem.

Vi satt på tåget allt var frid o fröjd då jag helt plötsligt får ett sms från ett okänt nummer. "Du ger fan i "Sara"(Mitt ex) nu, du är inte tillsammans med henne längre och du förstör bara för henne när du gör sånt du gör.
Då visade det sig att på förfesten, där jag var som fullast hade min polare skickat en bild på min kuk till alla hans snapchattvänner där mitt ex ingick. Det blev massa tjafs och han ville träffas och slåss.
Tuff som jag är så sa jag "Kom till Lund" och fick som svar "När som helst förutom nu" vilket visade att han var en riktig fitta som inte vågade stå upp för sig själv.

Nog om det, den ena polaren stack vidare till sin buss medans vi andra två väntade på en polare som skulle köra oss. Vi stack in på BK och tog varsin burgare och var glada och nöjda. Vi gick ut rökte, slog oss ner mot en vägg, blev erbjudna att köpa spice. Flippade med honom tog hans nummer.
Vår kompis kom aldrig, så jag sa "Vi skiter i han, jag betalar taxin hem" Vi satte oss i första bästa taxi och sa våra destinationer. Taxin lämnade av min polare och han gav mig ett lycka till. Jag satt och småpratade med taxichauffören om att jag skulle ligga med min bästa kompis flickvän. Vi var framme, jag betalade och han kastade ur sig "Lycka till, haha." Med brytning på något utländsk språk. Jag gick bort till dörren, där stod hon, tshirt, trosor. Långt blont hår, glittriga ögon, och en rumpa av guld.
Vi gick genom huset(första gången jag var där), upp för trappan, och damn då blev jag kåt. En perfekt rumpa i huvudhöjd.
Jag slängde mig i sängen och ljög om att jag var trött(klockan var ~03.45). Jag drog av mig byxorna och knäppte upp min vita skjorta.
Drog täcket över mig och vände mig ifrån henne. Hon kröp närmre, precis som beräknat. Hon hängde på mig, jag vände mig om och frågade var som stod på, hon kollade ner och sa "Din penis står rätt bra." Jag blev generad och slängde mig mot henne, kysste hennes mun, hals, bröst, mage och lår. Jag slickade, ja kanske minst 10 min.
Sen rätade jag upp mig och körde henne i missionären, det var inget långt sex, vi körde väl runt 30 min. Jag kom inte, men hon var nöjd.
Vi slängde oss pladask i sängen, för att bara ligga och mysa, snacka lite smått. För att sedan köra en gång till. Denna gången var det lite bättre, hon vågade göra mer och allt kändes mycket skönare.

Efter den andra akten la vi oss, hon hämtade vatten, vi drack vi somnade(Klockan var ~06.30.

Morgonen grodde och jag vaknade runt 11-slaget. Missade samtal, ett par sms och sånt.
Vi la och snackade om hur min kompis skulle reagera på det här och vi valde att lägga ihop en plan på att jag bara kom hit och sov. Det lät som en bra ide och det lyckades också.
Vi bara la där i sängen, plötsligt så ringer "Emil", runt klockan 14 började vi busa lite med varandra och det ena ledde till det andra. Hennes föräldrar kom hem och vi avslutade det. Hennes föräldrar har inte en aning om vem jag är, men vad jag vet så gillar de min kompis som brukar vara där. Hennes äldre bror, även kompis till kompis jag betalade taxin till mig kollade på mig och log när jag var på väg ner för trappen. Han gillade inte "Emil" för det han gjorde kvällen innan.
Jag gick ut, hon följde med tände en cigarett, väntade på min skjuts.

Jag kom hem, smsade "Emil". Han ringde upp mig direkt och sa att han fått napp igår med någon ny brud. "Lina" blev ledsen och söker tröst av mig trots att "Vi hade inte sex-historien" som "Emil" lätt gick på. Men ändå hade han inte brytt sig. Emil: "Hade inte brytt mig om du hade sex med henne, ska hem till en annan ikväll"

Detta är hur det gick till, kan vara något av de känsligaste och skummaste sakerna jag varit med om i hela mitt liv.

Mvh Mr. C

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..