1
Vad ska man göra
Postat av crucafixion21 den 1 Oktober 2013, 17:30
36 kommentarer · 1 071 träffar
Om en person blir irriterad på vad man än säger och sen blir sur och sen säger till en vad hon tycker om vad ja skrev och så säger hon att jag inte får säga något tillbaka utan att jag bara ska vara tyst och ta hennes skit?
Exempel
Jag: Jag brukar göra maten såhär och sen brukar jag göra så och sen si och så
Hon: Asså du är helt dum asså om du gör maten sådär? Hur tänker du igentligen, asså sånt här gör mig så himla irriterad, tyst nu säg inget mer om det där, det gör mig bara irriterad!
Och som jag växte upp så beter man sig inte sådär utan man har alltid rätt att få säga något tillbaka, så vad ska ja göra om i hennes värld att man inte alls ska få säga något tillbaka utan sitta helt tyst och ta skiten hela tiden?
Exempel
Jag: Jag brukar göra maten såhär och sen brukar jag göra så och sen si och så
Hon: Asså du är helt dum asså om du gör maten sådär? Hur tänker du igentligen, asså sånt här gör mig så himla irriterad, tyst nu säg inget mer om det där, det gör mig bara irriterad!
Och som jag växte upp så beter man sig inte sådär utan man har alltid rätt att få säga något tillbaka, så vad ska ja göra om i hennes värld att man inte alls ska få säga något tillbaka utan sitta helt tyst och ta skiten hela tiden?