Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Blod vid samlag

Postat av Hawaiiiii den 25 September 2013, 15:28
20 kommentarer · 1 242 träffar
God eftermiddag!

Min flickvän är 20 år och oskuld, vi har varit tillsammans sedan December förra året och tagit det långsamt, nu på senare tid har vi börjat utforska varandra och när jag ska peta i hennes grotta så får hon väldigt ont efteråt, under själva petningen gör det inte speciellt ont för henne, men efteråt gör det ont. När hon ska kissa är kisset lite blodfärgat samt så kan det komma en droppe blod då och då.

Jag säger till henne att det inte är något farligt, utan det är så för hon är oskuld. Säger att efter att vi haft sex kommer det att sluta blöda (dock är hon medveten om att det gör ont och blöder första gången).

Någon som vet vad det är som gör att det kommer blod nu?
Eller är det någon som har tips eller bra saker som jag kan säga till henne för hon ska lugna ner sig? Igår hade hon en väldigt stor panikattack över detta och jag sa att jag visste en sida på internet där man kan ta reda på allt. Jag har själv haft sex ett XXX antal gånger tidigare och aldrig varit mot om att det blöder varje gång man betat (haft oskulder förut, varit blod vid samlag då). Dock har jag heller aldrig varit med om att någon kan vara så trång som min nuvarande flicka är, först trodde jag att jag var inne i helt fel hål.

Tack på förhud.
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar