Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gjorde JAG mest fel? Vad ska jag säga till polaren?

Postat av glitchmade den 21 September 2013, 04:45
5 kommentarer · 414 träffar
Kom precis nyss hem från nattklubben och kvällen började med att vi var flera stycken polare som gick först till en bar och drack fördrink och sedan spred vi alla åt olika håll.

Jag gick med en polare som heter T (vi kallar honom för T) för att han inte ska bli ensam att dra till en nattklubb. T hade druckit lite så han var typ halv full när vi kom till klubben. Vi dansade en hel del och han hookade upp med nån brud (faktiskt 2 stycken) men iaf, jag ville inte störa så jag ville dra hem sen men dock kom jag på att när vi lade in våran jackor till "receptionen" så har T nyckeln till våran jackor (T ville betala för den där avgiften och jag sa till honom att jag kan peja för min del men han envisades att peja för båda så därför har han den ENDA nyckeln till oss båda).

I vilket fall som, jag såg honom på väg ut med den där bruden så jag frågade honom bara snabbt om han har nyckeln och han hade tydligen tappat den. Och i och med att dessa två (polaren och bruden ) ska ändå hem så måste båda två ha sina jackor innan de går ut.

Så därför bad jag T att prata med kläd-receptionen att ta ut våra jackor då de känner igen hans ansikte. Bruden fick sin jacka och det dröjde ungefär 3 min innan jag och T fick våra jackor men då hade bruden inget tålamod så hon gick tillbaka in till dansgolvet och sa att hon skulle prata med sin vännina.

T blev sjukt sur på mig och slog mig hårt i armen. Det där slaget gör inget för mig men jag menar: jag var dum och korkad och inte tänkte på att det kunde gå så där men jag tänkte bara logiskt att dessa två ska ändå hem så de måste ju ändå ha sina jackor... och det är ganska kallt och regnigt ute.. Det var inte alls meningen från min sida att "cockblocka" på nåt sätt.

Nu blev han skitsur och han stod vid dörren och väntade på bruden och jag bara håller min egen käft och gick därifrån då det är inte ens lönt att jag säger nåt nu vid den här stunden då han är så förbannad på mig.

Så om man ska summera detta: Var det jag som hade mest fel här eller hur ser situationen ut? Och låt säga att om jag nu har fel, vad ska jag säga till honom imorn? Det var ju inte alls meningen från min sida att förstöra för någon och hade jag varit i hans sits så hade jag ändå inställningen: Broes before hoes för liknande klubb-tjejer kommer ändå varenda helg så det finns gott om såna.

Aja, jag vet inte hur jag ska approach polaren imorn (eller senare idag menar jag). Har aldrig varit i den här sitsen förr då jag har aldrig varit nån cockblocker förut i mitt liv... Den här gången var det bara olyckligt

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..