Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Otrogen.. bitch?

Postat av Brainfreezer den 19 September 2013, 20:30
20 kommentarer · 1 539 träffar
Tjena! Vet ju att alla fragbiters har en examen som Dr.Love så jag tänkte fråga er alla om råd!

Lite basic då, många lär hata mig här, många har eventuellt hamnat i samma sits osv, anyhow:

Det är nu så att jag råkade träffa på en brud som vart på besök här i sverige, vi träffades genom en gemensamt tjejkompis och det ena ledde till det andra och *poof* så låg vi med varandra, samma brud åkte faktiskt hit för att träffa en kille, en väldigt snäll kille, men väldigt liten snopp tydligen, så det blev inte ngt ligg för honom även fast han bekostade hennes tyskland resa och hotell mitt i city här i storstaden då.

Det slutade ju med att jag och den här lilla bitchen höll kontakten då, för kan ju säga såhär, hon är riktigt jäkla snygg, dock fick jag reda på att hon hade både make och barn, trots det höll vi ju kontakten, hon vart nyligen här på besök i cirka en vecka innan hon drog sig iväg till england.

Väl därborta så blev hon påsatt av någon random brittisk snubbe under hennes sista helg samt förälskade sig i huvudstaden därborta, då säger hon ju självklart "fuck sweden", kom hit och sexvägrade, gjorde ju mig inget då jag inte vill åka på någon eventuell könssjukdom.

Nu har jag berättat lite av the basics, nu till saken, den här godtrogna bitchen tror ju då att jag är lika snäll och gullig som den andre dumfan som besökte i början hah! hon ska på en eurotrip med sin man nu till vintern, under första veckan så är ju dom tillsammans, sedan så vill hon dumpa sitt skit bagage hos mig och dra till london då i en vecka.

Hon har nu även velat flytta till england, men då hon inte kan det för att de kör med hårdare regler kring immigration därborta än vad vi gör här så vill ju idioten gifta sig med mig, samt betala mig för det, jag har då tackat nej till detta såklart, men det gjorde mig något pissed off. Hon har berättat hur hon bara vill överge sin unge och dra hit, fixa medborgarskap och flytta vidare till england. Joo varför är jag så sur över detta då? Dels för att jag själv växt upp majoriteten av mitt liv utan en morsa som gjort något näst intill liknande samt att den här bitchen verkligen tror att hon kan utnyttja mig haha!

Vad funderar jag då på att göra? Joo, till en viss början, spara facebook/skype konversationerna vi haft under månaderna, samt bilder på tjejen och jag vet ju en del om vad hon har gjort här i europa också.
Funderar på att ta och skicka över det till hennes man som faktiskt verkar vara en rätt schysst kille.

Detta görs då mestadels för att han ska ha en aning om vad han har för sorts fru och även hur han eventuellt ska skydda sin unge från att bli så otroligt sårad som pojken väl kommer bli, jag menar vad tycker ni? Ena dagen är mamman som man älskar där och håller om en, andra dagen är hon borta och kommer aldrig tillbaka.

Ja, jag är väl medveten om att jag är ett rövhål som ens hjälpt henne att vara otrogen, men jag har väl fått fötterna på jorden igen och ångrar mig verkligen, Mestadels behöver jag ERT stöd, Hur fan går man tillväga?

Jag kan ju också skita i det hela och bara bryta kontakten med henne, det har jag ju näst intill redan gjort också.

Tips?

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..