Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min flickvän spydde på mig

Postat av Buffalo Bill. den 31 Augusti 2013, 20:28
8 kommentarer · 1 095 träffar
Det är som så att för några dagar sedan så var min flickvän hemma hos mig och vi tittade på film och myste lite. I alla fall när hon satt i mitt knä så spydde hon plötsligt på mig. Jag fick reda på senare att hon hade haft mensvärk och hade därför ont i magen och mådde illa. Det var inte mer med det, jag städade upp det, och lät henne vila i min säng och gav henne en värktablett och hon sov över här medan jag kontaktade hennes föräldrar. Men nu så vill hon plötsligt inte se mig så mycket mer längre, och hon vill inte komma hit. Jag är rätt säker på att det har att göra med incidenten. Hon blev lite ledsen efteråt och hon tyckte nog det var pinsamt, vi har inte varit tillsammans särskilt länge.

Det jag undrar är, hur ska jag få henne att känna sig bekväm hos mig igen? Behöver lite tips. Ska jag bara låta henne ta sin tid? Jag har försökt att trösta henne och vara förstående men ja...Det är svårt.
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..