Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Liv utanför datorn

Postat av Luundin den 25 Augusti 2013, 17:52
17 kommentarer · 411 träffar
Hej!

Nu är det så att jag vill skriva av mig lite då jag har problem. Jag är i dagens läge lite för besatt av min dator. Jag gör oftast ingenting på dagarna förutom att sitta vid datorn. Spenderar tid med min flickvän ett par dagar i veckan.

Jag har nyligen tagit studenten vilket har gett mig ännu mer tid framför datorn.

Jag vet hur illa jag lever för tillfället, men det är så jävla svårt att bara släppa det som gör mig lycklig. Jag blir psykiskt glad av att sitta vid datorn, men fysiskt blir jag bara sämre för varje dag som går.

Det jag behöver göra är att skaffa någon typ av dags aktivitet att göra. Jag spelade innebandy i 12 år innan jag slutade pga olika skäl. Men jag kan tänka mig att börja på någon ny sport.

Jag vill ha hjälp av er. Har någon av er suttit i min situation? Vad gjorde ni för att ta er ur den?

Jag tar gärna emot på förslag av saker att göra på dagarna också.

Ni som säger "sök jobb" etc etc. Jaa, jag söker jobb. Men jag vill även ha en hobby som inte involverar datorn helt enkelt. Jag vill bli kvitt mitt beroende.

Peace!
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar