Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kommer bli pappa till veckan!

Postat av brian den 23 Augusti 2013, 16:10
73 kommentarer · 698 träffar
Mina kära e-vänner. Jag blir far till en liten grabb till veckan och är hur lycklig som helst, men det fick mig att fundera, hur många har vi här på fragbite som har barn?

Jag är sjukt nervös, men även väldigt förväntansfull, det känns pirrigt och som att en helt ny värld öppnas.

Om ni har barn, hur var det för er? Berätta lite så att jag får höra, och om ni vill - skriv gärna om förlossningen så jag får lite mera kött på benen :)

*Liten edit* Då det faktiskt fanns några som ville se en fortsättning så lovar jag att jag ska göra mitt bästa, jag jobbar natt hela helgen och förhoppningsvis får grabben stanna i magen tills onsdag då hon blir igångsatt, men man vet ju aldrig. Skulle dock kännas coolt att låsa igen butiken och ba: I GOT A BABY ON THE WAY MF's! GET OUTTA HERE (blir så jävla töntig när jag är nervig, jeez.)
MVH Brian.
Föregående tråd
Nästa tråd

73 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar