Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kär i lärare

Postat av Buffalo Bill. den 22 Augusti 2013, 20:39
25 kommentarer · 4 281 träffar
Hej Fragbite. Det är som så att jag började på gymnasiet för två dagar sedan, jag gick om ett år eftersom jag bytte linje och jag tycker verkligen om min nya lärare...Hon är söt, snäll och hon ler alltid mot mig samt att hon är så förstående när det kommer till allt verkligen...Jag tror jag är kär. Fast jag är bara 17 år och hon måste vara cirkus 30-35. Det känns konstigt att vara kär i ens egen lärare, och jag brukar alltid vara extra trevlig mot henne och fråga om hon behöver hjälp med något, eller bara prata en stund. Jag blir alltid pirrig och lite nervös när jag pratar med henne. Är det bara mina tonårshormoner som spökar?

Men jag vill komma över det här eftersom jag vet att det antagligen inte kommer leda någon vart och jag vill umgås med tjejer i min egen ålder men jag känner inga...Vad ska jag göra? Någon som varit i en liknande situation? Seriösa kommentarer tack, och nej jag planerar inte att ha sex med henne.

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar