Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ska jag välja min hund eller flickvännen

Postat av Afrikanen den 20 Augusti 2013, 18:48
173 kommentarer · 4 248 träffar
Det är en 100% seriös tråd. Annars så skulle jag inte ta mig tid med att skriva allt detta nedan..

Jag och min tjej har varit ihop i ca 3 år och vi har bott 6 månader ihop. Hon flyttade in till mig tillsammans med min hund. Vårat förhållande är väldigt bra men det gör även relationen till hunden som nästan aldrig gör mig besviken.

Direkt efter att hon flyttade in så har hon fått hosta, irriterade ögon och andra grejer varvid hon beställde tid för allergiutredning. På senare tid så har hon utvecklat ett besvär (allergimässigt) mot katt, hund och andra pälsdjur.

För ett tag sen så konfronterade hon mig och sa att hon inte vill leva med min hund mer. Sa då att jag måste fundera kring saken

Vad fan ska jag göra? Hunden har bott 4 månader mer hos mig än vad hon har gjort och då borde väl denne ha förtur.

Hjälp mig gärna med nya perspektiv!

173 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 173 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..