Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Arbetslösa här tack

Postat av Låst Konto 123 543 den 20 Augusti 2013, 13:20
64 kommentarer · 1 064 träffar
Tänkte höra hur det är med er andra arbetslösa just nu.

Har själv varit på ett ANTAL olika platser vars syfte endast verkat vara att få extra hjälp gratis. Tagit det som referenser hur som men päronen börjar klaga något otroligt

Först
"du kan inte bara sitta här inne och söka jobb på datorn"

detta klagades i flera veckor. Så jag åkte runt till Ikea coop osv allt jag kunde hitta godislandet osv. Majoriteten av dessa sa

"sök på våran hemsida" resten sa "jag kan ta cvt och ge det till nån som kan kolla på det"

Så söka via nätet verkar vara 2000 talets väg till jobb? hur som helst så tjöta dom nu igen fast denna gången

"om du inte hittar någonstans att vara får du följa med pappa och sitta på hans jobb"

what? ska jag sitta på ett jobb som inte jag får göra något på i och med att det är för farligt för nån utan kurser och skit och bara sitta där i verkstaden/fabriken 7-16 och vara hemma vid 6 tiden
hur ska detta hjälpa mig få jobb hade dom tänkt. Vad tycker ni och hur söker ni?
Föregående tråd
Nästa tråd

64 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 64 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..