Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag bajsade på mig

Postat av KepsNe den 19 Augusti 2013, 17:36
19 kommentarer · 2 475 träffar
Jag har ju noterat att det här proteinpulvret gör att jag blir lös i magen. Absolut, men inte så att jag inte har kontroll över bajset. Det har jag. Så jag vet inte vad som just skedde. Var det för mycket pulver eller ogenomstekt kalkon, eller för mycket choklad eller en blandning. Jag vet inte, men helt plötsligt låg jag och badade i min egen avföring. Ha ha! Det är sant! Kan ni tänka er! Inte jag heller. Men det är sant!

Ok. Detta händer. Jag tappar upp vatten i badet. Jag orkar inte vänta så jag lägger mig som en valross och stirrar upp i taket och väntar på att karet ska fyllas på och att vattnet ska täcka min kropp. När det kommit halvvägs ungefär börjar det ruffa runt i min mage på ett helt sjukligt sätt. Eftersom jag är en otroligt omogen person så tycker jag att det är kul att prutta i vatten eftersom det kommer bubblor då. Så jag pruttar loss. Ahh...känner jag. Total relaxation. Så ruffar det runt igen i magen och det kniper som fan och jag känner aj aj aj och så pruttar jag igen. Nähe. Det gjorde jag inte. Inte alls. Jag bajsade på mig. Utan att min hjärna hinner haja nånting så ligger jag och badar i bajs. Sen när min hjärna hajar vad som just skett så skvätter jag till och skuttar upp ur badet. Sköljer av mig bajset och börjar fylla karet från början. Ha ha! Först tvättar jag karet med såpa. Jaha rå! Det gjorde jag minsann. Sen fyllde jag med vatten och bubblor och sen var jag livrädd för att prutta igen. Det är jag fortfarande. Inget mer pruttande blir det. Jag sitter för fan i en vit soffa.
Föregående tråd

19 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 19 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..