Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Test: Ska inte göra något på en vecka.

Postat av Mr.Smith den 19 Augusti 2013, 12:28
107 kommentarer · 443 träffar
Hej, skall utföra ett experiment. Ska inte göra något på en hel vecka 7 dagar.

Inte göra något(=Bara sitta i en köksstol tills jag måste kissa eller göra nummer 2, samt käka.)

Jag ska självklart äta och gå på toa.

Men endast _samma_ typ utav mat.

Kommer att uppdatera tråden med hur det går.(=hur det påverkar mig osv.) Men kommer dock inte att göra något annat.

Hur tror ni att detta kommer att påverka mig?

Kommer jag att ge upp med "testet"?

Edit;

Dag 1; Idag har jag som sagt gjort, ingenting. Det har varit extremt långtråkigt men jag tror att jag klarar några dagar till! Känner mig piggare än vanligt.
Skall bli nice att lägga sig och sova.

Dag 2; Var extremt jobbig. Jag visste vad som väntade, nämligen inget. Tanken på detta gjorde allting jobbigare.
Efter sju timmar på "stolen" så började jag räkna prickar på väggen. Försökte underhålla mig genom att räkna alla saker som stod i köket.
Jag såg saker som rörde sig även fast det inte gjorde det.
Jag blev varm och kände att jag började skaka.

Jag vet inte om min hjärna fick denna reaktionen endast för att jag visste vad som väntade. Eller för att man helt enkelt inte ska göra ingenting alls.

Jag kanske förberedde mig på fel sätt.. Jag vet inte riktigt!

Men jag skall försöka igen. Det kändes intressant att genomgå inget. Man fick mycket tid att tänka och ALLT känns plötsligt mycket roligare!

107 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 107 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..