Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejen rädd.. (Jag med?)

Postat av Pinsamtvarre den 14 Augusti 2013, 00:41
68 kommentarer · 551 träffar
Hej!

Kan bli ganska långt.. TL;DR längst ner :>

När tjejen och jag blev tillsammans (ca 1mån sedan) så var vi hemma hos mig och när vi gick till sängs började smekningarna osv osv, tillslut kommer man till stadiet man vill ta av sig och penetrera, jag som inte tänkt på det innan har inte inhandlat eller införskaffat mig något skydd och hon ville inte köra på utan.

MEN! Vi låg där, nakna med varandra i sängen. Hon tog på mig och jag tog på henne och tillslut blir hon så upphetsad att hon struntar i det och säger att vi kör ändå. Väl i position så skall jag penetrera men hon fick för ont, jag fick igenom den men hon sa att det gjorde för ont så vi fick sluta.

Ca. 2 veckor efter händelsen var vi hemma hos mig igen och hon börja lite smått nervöst snacka med mig om den kvällen och började psyka sig själv att hon kanske blivit gravid, jag sa till henne att inget hände den kvällen och sa att hon skulle vänta till hennes vecka skulle komma. Hon psykade sig själv jätte mycket tills att den kom och jag började med "Vad va de jag sa" o w/e

Iallafall för en vecka sedan så vart vi hos mig igen (morsan) och hade glömt skydden hos farsan då jag köpte dom där några dagar innan jag åkte till morsan, då hände samma sak igen, bara det att denna gången körde vi på.. Jag kom aldrig och sa det till henne, men hon har börjat psyka sig själv jätte mycket och tror att hon ska bli gravid.

Kan hon det även om jag inte kom i henne? Blir själv lite fundersam eftersom hon frågat som en liten jag vet inte vad..

Jag är 18, hon är 17 om det spelar roll

TL;DR
Oskyddat sex, jag kom aldrig, kan hon bli gravid?
Föregående tråd
Nästa tråd

68 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 68 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..