Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bör man dumpa?

Postat av Adelsmannen den 12 Augusti 2013, 13:22
48 kommentarer · 630 träffar
Träffar en tjej som är några år yngre än mig. Varje gång jag är med henne så känner jag mig överlycklig och vill aldrig gå därifrån. Det känns som hon känner likadant. Vi är inte ihop än, men jag har ändå hållit mig trogen om vi ska säga så. Har inget intresse av att hålla på med andra tjejer när jag haft denna.

Märkte nyligen att hon uppenbarligen inte känner likadant som mig då hon verkar snacka med andra killar. Exempelvis råkade jag för några dagar sedan se ett sms där en kille bjöd ut henne efter att de setts på en fest, eftersom hon var med mig så hade hon svarat att det var en dålig dag, men att de kunde göra det dagen efter.

Istället för att konfrontera (hade sett lite dåligt ut med tanke på att jag lite snabbt kollat igenom den konversationen hehe), så frågade jag vad hon hade för planer den dagen och ja, hon ljög och försökte byta samtalsämne direkt. Grejen är ju att jag är så glad när jag är med henne. Ber jag henne hålla sig exklusiv till mig så känns det som svaret kanske inte kommer vara det jag vill höra :/

Antingen kan jag vara med henne, njuta av trevliga myskvällar, sex samt sådana trevliga saker och hoppas att hon kommer bli helt kär i mig, men riskera att jag själv blir ännu mer beroende och kär i henne än vad jag redan är (bara jag är borta några få dagar så känner jag redan stor saknad till henne och mycket annat känns då smått meningslöst) ELLER så ser jag detta som ett bra tillfälle att avsluta det hela med och försöker att helt glömma henne och försöka ta mig ut på marknaden igen även fast det säkerligen kommer ta en bra tid innan jag träffa någon :>

Vad tycker ni?

48 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 48 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..