Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Oskuld

Postat av Halvaute den 11 Augusti 2013, 16:04
83 kommentarer · 4 844 träffar
Hejhej,

nu är det så att jag är 16 år och fortfarande oskuld. Nästan alla av polarn blev av med den som 14, max 15åringar. Jag ska börja gymnasiet nu till hösten för övrigt.

Det är inte så att jag har svårt för att få tjejer. Ser helt ok ut, klär mej bra, rolig och skön som fan på fyllan osv, men det har som aldrig hänt bara. Alltid slutat med att man bara strulat med nån tjej sen händer det inget mer.

Jag känner en oerhörd stress av att få ligga och blir mer och mer desperat.

Hur var det för er innan ni tappade oskulden? Kände ni er stressade? Och vid vilken ålder förlorade ni den?

EDIT:

Nu är det så att jag hade sex igår med en hyffsat slynig tjej av ren desperation. Det var inte så skönt och ska jag va ärlig så tänder jag mer på porrfilmer och jag kommer snabbare när jag tittar på porr.

Vet inte riktigt ifall jag ångrar det eller inte. Tjejen har nice kropp men inte så snygg i ansiktet och tycker inte om hennes personlighet.

Skäms faktiskt lite gran och vill inte direkt berätta det för polarna..

Med det sagt förlorade jag oskulden som 16åring. Och som nästan alla här på fragbite har kommenterat så tycker jag att man ska vänta på någon man tycker om ist. Man förlorar ju trotts allt bara oskulden en gång..
Föregående tråd
Nästa tråd

83 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 83 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..