Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vara med 3år yngre tjej, dumt?

Postat av fr0lunda den 11 Augusti 2013, 11:43
93 kommentarer · 10 008 träffar
Hallå fragbite. Sitter med en riktig ångest, ni kommer antingen förstå det eller så kommer ni inte. Bjuder på stavfel och dåligt skrivet eftersom dålig sömn inatt.

Till saken, jag lärde känna en tjej som är 3 år yngre än mig alltså är hon 99a och jag 96a! Vi drog upp henne och hennes polare till lägenheten vart vi var och jag snackade som fan med henne. Det var så det började, vi har skrivit hur mycket som helst, jag har vart med henne 3 gånger efter det. Hon är riktigt mogen för sin ålder och är en av dom härligaste tjejerna jag har träffat faktiskt. Hon är mogen i ansiktet, ser riktigt bra ut, hennes kropp är väldigt mogen också ( ni förstår vad jag menar). Jag frågar mina polare om jag verkligen ska fortsätta träffa henne och se om det leder till mer och det ända dom säger är : Du är ju dum i huvudet om du inte gör det..

Men jag känner att 3år yngre, hon är 14 jag är 17 det känns väldigt konstigt.. Men hon är verkligen en mogen tjej och jag trivs att umgås med henne!

Men fragbite vad tycker ni?
Har ni haft förhållande med någon yngre vid denna ålder?
Föregående tråd
Nästa tråd

93 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 93 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..