Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur få ändring på livet?

Postat av helpmeplz den 9 Augusti 2013, 18:18
51 kommentarer · 770 träffar
Tja alla nu är det såhär att mitt liv har blivit helt förstört. För att klargöra saker så hade jag förut VÄLDIGT lätt att få nya vänner, men har ändå blivit av med alla mina vänner p.g.a depression. Och jag började i nya skolor men satt bara hemma för att jag var deprimerad så det hela har gjort så att jag har tomma betyg=jag kunde inte komma in på en linje i gymnasiet. Jag har väldigt få vänner nu, och tilloch med dom vill aldrig hänga med mig, kanske 1 gång i månaden om jag har tur. Har ingen flickvän heller. Jag vet inte vad jag ska ta mig till, självmord är helt ärligt en tanke som har gått igenom mina tankar varje dag. Har varken bra betyg, Har knappt vänner, vet inte hur jag ska få nya för jag har ingen skola osv.

Värt och tillägga är att jag förr i tiden hade jävligt dåligt hygien, duschade kanske 5 gånger i månaden och klippte mig aldrig, har dock ändrat på det genom att klippa mig regelbundet, duscha varje dag osv.

TL;DR Depresssion, gled ifrån vänner, inga betyg, överväger självmord, vet inte hur jag ska få nya vänner även fast jag är ganska lätt att vara med och jag lyssnar osv.

51 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 51 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..