Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

skaffa brud?

Postat av taggedplayer12 den 8 Augusti 2013, 00:15
9 kommentarer · 646 träffar
är 19 år, fyller 20 detta år (alltså 93a). Har aldrig haft ett förhållande, inte ens något på g. Har haft sex ett par gånger iaf och är regelbundet ute och festar och liknande så på den punkten saknar jag inget. Då jag även har bra kompisar (och bröder) så har jag som alltid någon att vara med.

Alla man känner är eller har varit, både killar och tjejer, i något seriöst förhållande och kollar man på ens kompisar så verkar dom sjukt lyckliga med sina brudar. Så hur är det att ha tjej? Värt att skaffa? Har aldrig varit kär i någon tjej så det har som aldrig legat på bordet att satsa, får ju "mitt" i alla fall. Men jag antar att man får ut väldigt mycket av ett förhållande, det handlar ju inte bara om sex.

Så ni som är, eller har varit, i ett lite seriösare förhållande. Vad är det som gör det så bra? Jag ägnar väldigt mycket tid till mina intressen (träning osv) så jag känner som att jag inte direkt haft tid för en tjej. När man inte är på jobbet/skolan är man med polare, är man inte med dom är man med bröder/familj, är man inte med dom ja då tränar man, gör man inte det chillar man hemma lite. Var finns tiden liksom :P Kanske man ska vara lite mera öppen och vara beredd på att satsa på nästa tjej man börjar gillar?

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..