Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Polare tatuerade sig på fyllan - Hjälp

Postat av IsvaksPatrik den 3 Augusti 2013, 13:05
55 kommentarer · 488 träffar
Hej!

Jag börjar med att säga att detta inte är en myt. Detta är en seriös händelse som jag fick reda på igår och jag/min polare är i stort behov av hjälp och behöver idéer.

I går skickade min polare en bild till mig på FB. Han är utomlands och festar. Han är 95:a men fyller inte 18 förns September. Det är en bild på honom när han har tatuerat sin vänstra arm, runt axeln. En rätt så stor tatuering. Typ 10 cm lång (det är ett ansikte). Hans föräldrar kommer att "döda" honom. Han vill försöka undvika att berätta för de så tidigt som möjligt, vilket jag tycker bara låter väldigt korkat, men hur som helst, det vill han inte. Han ville heller inte cutta av armen, om det finns som exempel.

Han skrev till mig och verkligen behövde hjälp. Han behövde idéer om hur han ska täcka det för sina föräldrar, eller väldigt kungliga bortförklaringar som skulle kunna täcka för honom.

Då slog snilleblicken till. LET'S ASK FRAGBITE :D

Spamma på med idéer och tips så att vi kan hjälpa polarN^!

Har du varit med om något liknande?

Vad gjorde du?

Hur bar du dig åt?

Tack så länge!

EDIT; Han vill inte att jag lägger upp en bild. Men lägger jag upp en bild så skulle jag lika gärna ha kunnat ta en från typ Google. Men bilden är som ett ansikte på någon ledare från Kuba.
Föregående tråd
Nästa tråd

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 55 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..