Tjena, jag o mina polare argumenterar om att ha sex med andras flickvänner.
Jag anser detta är jävligt fel då pojkvännen blir sårad osv. Dem sjuka jävlarna anser att det är rätt då "ingen får veta" "brudens fel" osv. Snälla krossa dem åt mig, kom på argument osv blir lack.
Sätter du på en brud med pojkvän, så är det rätt att någon skulle sätta på din flickvän.
Om det är ens egna vänner så ska man naturligtvis aldrig ha sex med deras flickvänner. Det säger ju sig självt.
Men du har inget moraliskt ansvar, eller anledning för den delen, att bry dig om andra människor. Som dina vänner föreslår så är det naturligtvis tjejen som är i ett förhållande som bör vara lojal mot sin partner. Du själv behöver inte ta hänsyn till något sådant för en person du inte ens känner eller bryr dig om.
Finns även ett annat argument. Om hon nu tänker vara otrogen med dig men du säger nej för att inte vara en "dålig" person, så kommer hon ändå bara ligga med någon annan vid nästa tillfälle. Hon har ju trots allt redan visat sig vara en dålig partner.
Till exempel, för att bemöta #10.
Om MIN flickvän ligger med någon annan, lägger jag inget ansvar på killen. Det är min tjej som har gjort fel, inte en random kille som bara ville ha sex.
Dessutom kan ju en kille kan lika gärna bli sårad om du har sex med hans ex-flickvän. Ska du inte ha sex med någon som varit i ett förhållande heller då?
#6 ja de kanske det är men man behöver ju inte sätta på slynan för hennes pojkvän är efterbliven
#9 Är det inte jävligt onödigt o göra det då när hon är i ett förhållande o hitta nån singel istället för att jag ska förstöra för dem? Men om hon öppnar benen framför nån annan så ligger det inte på mig?
Eller om vi tänker såhär, killen flirtar som fan med bruden, skulle inte ni bli lacka på killen då?
Om en tjej i ett förhållande hade kommit fram till mig och velat ha sex så skulle jag omedelbart neka. Självklart är det tjejens fel som inte kan hålla benen stängda men jag kan också vara ett hjälpmedel med att säga ifrån. Dessutom säger det också jäkligt mycket om personen(tjejen). Vem vill ha samlag med en tjej som han vet är i förhållande och otrogen. Med andra ord så hade allt känns oerhört fel. Jag avskyr otrohet.
Jag blir glad att det finns människor som du för jag trodde som sagt att jag var den enda som tyckte det var fel. Det enda man får göra helt enkelt är att acceptera hur sina kompisar är som människor, vilket kan vara svårt ibland.
Men det är väl olika. Fråga dina polare VARFÖR det enbart är tjejens fel? Bara för hon vill ligga med din polare betyder det inte att han måste göra det.
Det är sjukt jävla respektlöst, även om hon inleder det. Fråga om de hade highfiveat dig efter du legat med deras flickvänner...
Köper dem inte det argumentet så vet du precis vad de är för personer och bör undvika dem, enligt mig.
Moralensriddare kan man tyvärr aldrig vara.
"Tjena, jag o mina polare argumenterar om att ha sex med andras flickvänner."
förstår ni inte den meningen?
Om jag träffar en brud jag inte känner och knullar henne, så är det ju inte moraliskt sett mitt fel? Hur ska killen som bruden är otrogen med veta att hon är i ett förhållande? Och även om han vet det, så är det inte hans fel att bruden är jävligt kåt, det är enbart hon som gör fel i det här läget.
Det är dock en annan sak om killen är kompis med brudens partner, då är det moraliskt fel. Fast fortfarande kan man inte skylla på någon annan än tjejen, eftersom det är hon som är i ett förhållande.
Det jag menar är att det är 100% tjejens ansvar i ett sånt läge, det är HON som väljer fel.
Så det jag försöker komma fram till är att det är okej att ligga med en tjej som redan har en kille. Det är hennes problem.
Var med om det här för 2 veckor sen och hon sa samma sak till mig att det var hennes fel osv :)
#19 Du kan ju skylla på dagens samhälle och att ingen har någon moral eller heder. Men det är bara ett jävligt dåligt sätt att säga att du är desperat. Även ifall tjejen i fråga var mest på.
Lägg av för fan, det är du som är jävligt skev..
Och #19 karma existerar i allra högsta grad men är något universellt, du kan inte sätta en samhällelig prägel på ett universellt koncept.
Problem?
#21 myt, karma existerar inte.
Absolut jag skulle bli skit ledsen om min brud skulle vara otrogen mot mig men skulle absolut inte bli sur på killen.
skulle hans polare sluta vara med honom för att han har sex med någon brud de inte känner som har en pojkvän som de inte heller känner?