Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tabba mig på gymmet

Postat av blackk1d den 31 Juli 2013, 21:37
60 kommentarer · 860 träffar
Tjena tänkte dela med mig av en liten händelse från gymmet idag.

Käkade potatis, pannbiffar och brunsås och jag tål ingentligen inte mjölk och det var det i såsen och grädda så magen blir alltid kaos, det vill säga att jag alltid lägger riktiga brakare så hela huset skakar.

Polarn ringde 1h efter vi käkat och fråga om jag skulle med ner på ett benpass på gymmet så jag hakade på. Allt var nice, många brudar på gymmet. Vi körde lite uppvärmning på rullbandet och sen gick över till lite vader, benböj och andra övningar. Skulle köra benpress så sista repetitionen så skulle jag maxa, fanns lite brudar i närheten och skulle ta i för kung och fosterland och då lägger jag min klassiska brakskit så hela gym lokalen blev helt tyst och jag bara klämde ur mig "Visst fan var hög och lång" utan att tänka mig för. Hela lokalen skrattade åt mig och det blev väldigt pinsamt..

Dela gärna med er av era misstag som en brakare på gymmet eller liknande..

Mvh brakskiten

60 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 60 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..