Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Åldersskillnaden OK eller ej

Postat av sopan123 den 27 Juli 2013, 22:48
64 kommentarer · 819 träffar
Hej!

Har inte haft några föräldrar hemma på ett tag så jag har tagit tillfället i akt och dragit över lite folk. Hur som helst, läs detta.

I torsdags så kollade jag och en polare på film och blev plötsligt taggade. Drog iväg ett facebook meddelande till en tjej som jag aldrig träffat IRL förut (vi har bara varandra på FB genom diverse anledningar).

De 2 tjejerna som kom över var riktigt softa tbh. En var oskuld, en icke. Vi krökade i princip hela natten och hade allmänt kul.

Jag har alltid tyckt att tjejen som jag inboxa på FB var riktigt nice. Och ja, vi höll på lite granna, dock bara strul och lite smekningar...Ingen biggie liksom.

Grejen är den att jag har fått ganska mycket skit från några av mina kompisar för att hon är så pass ung. Hon ska nämligen börja gymnasiet medans jag har gått ut. Jag är född 93, hon 97.

Insåg precis att allt ovan inte ens är relevant. Antar att jag bara ville skriva av mig. Det ända jag undrar är om NI tycker att denna åldersskillnad är OK eller EJ.
-------------------------- ------------------------------ --------------------------

Update: Insåg precis att jag har "fastnat" för denna tjej. Kan dock berättade att jag har väldigt lätt att skaffa känslor för tjejer som jag inte har fått ligga med. Dessa känslor sitter kvar i någon vecka eller två. Tänkte bjuda över henne på film ikväll men hon har precis dragit till hennes landställe....Har testat allt för att få bort tankarna, dvs. runkat massvis samt tränat.

vad gör jag?

64 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 64 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..