Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-9

Gjorde en fittig sak idag..

Postat av finskenLOL den 23 Juli 2013, 17:01
38 kommentarer · 1 412 träffar
Vill börja med att säga att jag mår piss och här kommer allt...

Tidigare idag var jag på stan för att köpa lite intressanta saker till mig själv som har behov av i vardagen, men grejen var den att jag hade 30min på mig att införskaffa mig skiten så var superstressad så att säga va..

På väg hem så ska jag över vägen vid ett övergångsställe men problemet var att vägen jag skulle över var smal och framför mig gick det en gubbe i 70års åldern med kryckor. Eftersom att jag var stressad och skulle förbi gubben så bestämde jag mig för att sopa kryckorna åt helvete, så jag sprang fram, sparkade iväg kryckorna, och gubben faller som en gråsten till backen. När han ligger där hoppar jag över honom och kan traska vidare i min takt hem. När jag kom hem, slog jag på tvn och började glo på farmen. När jag satt där slog tanken mig att det var jävligt dumt av mig att göra som jag gjorde, så har sjukaste ångesten nu..

Vet inte riktigt vad jag ska göra... måste be om ursäkt känner jag.

Någon parasit eller monsterdiggare där ute som är van att bearbeta ångest som har tips på vad jag ska göra åt saken får du gärna hjälpa mig, TACK!
Föregående tråd

38 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 38 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..