Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Galen natt med tjej

Postat av Iphonegay den 20 Juli 2013, 14:48
35 kommentarer · 361 träffar
Jag var med en brud häromdagen, vi åkte hem till henne och de börja bli hett, vi går in i sovrummet, drar av oss kläderna. Sedan gick hon ner på mig och vice versa. När jag slicka henne va hon DY våt, och nu till det konstiga. När ja ställde mig upp och skulle stoppa in min kuk i henne så går de inte, hon är på tok för trång, jag börjar fingra henne och efter ett antal minuter försöker jag igen, men nej. Ollonet går in, men sen är de stopp.. För trångt som sagt, jag säger då till henne att hon är för trång och går till dushen för att. När jag drar igång dushen hör jag att hennes röst bakom mig. Hon kommer och suger av mig mer, "hon vill ha min kuk nå sjukt" tänkte jag och lät henne suga en stund. Hon tar sedan min hand och tar med mig in i bastun. Vi gör ett nytt försök tänker jag men nejnejnej, de går inte. För trång..

Har detta hänt er förut? För mig är de något nytt som aldrig har hänt förut med andra tjejer.
Föregående tråd
Nästa tråd

35 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 35 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..