Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
2

Hjälpte Man, ta belöning? + min kväll

Postat av ppeterr den 20 Juli 2013, 03:55
17 kommentarer · 308 träffar
Om ni skiter i vad fan jag gjorde innan det som var viktigt så scroll ner till "____________________________ _ __________"

Så, festdelen av kvällen var avslutad och efter att jag följt någon vid namn Amanda hem så går jag sakta men säkert med daft punk i lurarna emot staden. En bit utanför resecentrum i staden ropar en 20~årig chey på mig. Hon gav mig komplimanger och ville hem och sova hos mig. Sofia hette hon (tror jag) och var lång, smal, snygg (och söt ;o), svart hår med lite vitt vid ena sidan av luggen. Hon ville ligga, ppeterr tackade nej och fortsatte gå.

Jaja, drog till torget som var fullt av sextonåringar som inte fått gå på klubbar under kvällen, men som nu förenades med de äldre som tidigare varit ute och inte ännu funnit något schletet ligg för kvällen.

Jag ser min granne, som jag för övrigt inte pratat med på ungefär 7 år under vilka hon tydligen muterat till en äcklig, ignorant, pretentiös och egocentrisk fjortis. Hörde något om att hon mådde illa och skulle hem. Jag frågade henne ifall hon skulle hem, hon började hånle åt mig och sade "eeh ja" varpå jag frågade ifall vi skulle slå följe till vår gata. Hånleendet fortsatte och hennes två kompisar förstod vad det var frågan om och började också skratta åt mig. Schysst chey, gg i livet

"Ööhh nej xDDDD" svarade hon med.

-"hoppas du blir brutalt våldtagen din jävla slyna"

sa jag

I huvudet, sen stack jag. Okej, går hemåt. Får syn på en grabb jag känner igen - GUSTAV KÄLL!!!!!!!!!!!!!!! Det är GUSTAV KÄLL

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..