Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver tips !

Postat av LAVERNe den 12 Juli 2013, 09:41
6 kommentarer · 397 träffar
Hej Fragbite, jag känner att jag behöver skriva av mig lite.. och om någon kan förstå hur mitt ex tänker, jag själv anser att jag är ganska duktig på det men vet inte hur jag ska göra i min situation.

Jag och min tjej hade varit tillsammans i 4,5 år, det var lite knackigt i förhållandet på slutet, och vi hade tillsammans bokat en resa till Afrika i 1 månad, men jag som är flygrädd / får panikångest när jag flyger var tvungen att avboka min resa, så tjejen blir sjukt ledsen och det slutar med att hennes mamma åker med henne, väl när hon är där väntar jag på att hon ska höra av sig, vilket hon gör och vi pratar lite smått. Men jag har alltid varit så att jag låter tjejen höra av sig, jag hör nästan aldrig själv av mig, så när hon kommer hem så är jag irriterad på henne, vet inte varför... men jag säger iaf "tycker du att det kändes speciellt att ses igen efter 1 månad?" då säger hon "ja jag vet faktist inte, dudå? "Nej faktist inte" svarar jag... fattar inte varför jag gjorde det, har ju saknat henne sjukt mycket.

1 vecka går förbi, och det hela slutar med att hon tar upp att hon vill ta en paus i vårat förhållande, och jag accepterar såklart det, och vi tar en paus, men hon kommer till mig redan 1 vecka senare störtgrinandes och säger att allt känns så konstigt osv osv... sen har det fortsatt så ett bra tag, tills jag för ett tag sedan tog upp att jag älskar henne sjukt mycket och vill ha henne tillbaka, men hon säger att hon inte vill rusa in i något igen, och när vi kollar på film så vill hon inte mysa som förrut, hon vill typ inte ha sex heller, ända gången hon visar att hon älskar mig är när jag tar upp att jag tror det blir bäst om vi bara avslutar detta och inte ses något mer, då börjar hon störtgrina och det slutar oftast med att vi har sex.

Vi har varit slut nu i ungefär 3 månader, men ses fortfarande dagligen.
Men hon var med en killkompis för någon dag sedan, och han hade tydligen sagt att han sett mig gå hem med en tjej från krogen, och jag kände ändå att jag vill vara ärlig nu om det skulle bli vi igen, så jag säger då att jag legat med 2 tjejer och gjord "hand stuff" med en 3e, även hon har gjort "hand stuff" med en kille på bråvallafestivalen, men hon har inte legat... men ändå, hon har ju gjort det iaf!

Så snälla bröder, är det någon som förstår hur hennes tänk går? behöver tips, ska jag släppa henne bara? alltså det är ju sjukt svårt, är inte hel utan henne...
Föregående tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..