Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Varför är män äckliga på gym för?

Postat av Stivali den 11 Juli 2013, 14:19
36 kommentarer · 3 478 träffar
För cirka 1 år sedan, så började jag styrketräna på ett gym. Redan när jag steg in allra första gången, så märkte jag att jättemånga killar tappade fokus det dom gjorde och råstirrade på mig men jag tänkte att jag säkert bara inbillade mig. Medan jag höll på med löpbandet, så kom det ett gäng på 5 pers och började prata massa strunt men jag drog slutsatsen att det bara var en tillfällighet...

Fast ju längre det gick så började jag känna en viss obehag och började söka mig till ett annat gym. Idag har jag ett gratis träningskort i ett p.g.a vissa omständigheter och jag älskar ju verkligen att träna.

Men det är jävligt jobbigt att inte att män ska behöva bete sig så vidrigt och stirra på en. Man tappar lätt fokus och funderar bara på det.

Visst har jag en massa om att det finns sådana män på gym men jag trodde ärligt talat inte om att sådana typer skulle vara i majoritet. Själv skulle jag aldrig behandla en man på det sättet då det är respektlöst och objektifierande.

Och till diskussionen: Hur kommer det sig att så många män gör så här mot tjejer (har märkt att jag inte är unik om problemet). Det är helt sjukt att män inte förstår att den som de kollar på faktiskt är en människa som kanske inte alls tycker om att bli kollad på.....

Gymmet är ingen ställe där man raggar utan man är där för att TRÄNA!

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..