1
Är det fel att dejta lilla-systern?
Postat av Kenz den 11 Juli 2013, 12:50
57 kommentarer · 1 520 träffar
För drygt 1,5 år sen dejtade jag en sjukt söt tjej men hela grejen gick åt skogen då hon fick upp ögonen för en annan kille ist.
Sedan dess har de varit ihop och nu för några månader sen blev hon singel igen.
Dock är jag inte helt sugen på att ens försöka ta kontakt med henne igen.
Men dock är hennes syrra som är några år yngre än henne (vi har haft kontakt hela tiden , för syrran var intresserad av mig redan under tiden hennes stora-syster och jag dejtade).
Jag och hennes lilla-syster börjar å snacka mer å mer nu för tiden och jag tänkte bjuda ut henne på en dejt men är det "fel" att dejta lillasystern efter att ha dejtat stora-syster för 1 år sen?
Tror ni stora-systern bli sur om hon får reda på detta? Det var iofs inte mitt fel att våra "på G-förhållandet" tog slut för det var ju inte jag som valde nån annan liksom.
Men vad hade ni gjort i den här situationen? Skitit i att dejta lillasystern för att slippa konflikter sen eller bara å köra på?
Lite knepigt läge här då det känns som att allt kommer att gå knas här.
Sedan dess har de varit ihop och nu för några månader sen blev hon singel igen.
Dock är jag inte helt sugen på att ens försöka ta kontakt med henne igen.
Men dock är hennes syrra som är några år yngre än henne (vi har haft kontakt hela tiden , för syrran var intresserad av mig redan under tiden hennes stora-syster och jag dejtade).
Jag och hennes lilla-syster börjar å snacka mer å mer nu för tiden och jag tänkte bjuda ut henne på en dejt men är det "fel" att dejta lillasystern efter att ha dejtat stora-syster för 1 år sen?
Tror ni stora-systern bli sur om hon får reda på detta? Det var iofs inte mitt fel att våra "på G-förhållandet" tog slut för det var ju inte jag som valde nån annan liksom.
Men vad hade ni gjort i den här situationen? Skitit i att dejta lillasystern för att slippa konflikter sen eller bara å köra på?
Lite knepigt läge här då det känns som att allt kommer att gå knas här.