Hade sex med tjej - pinsamt
Tjenare!
Jag har något galet pinsamt att berätta för er. Jag skriver först en liten sammanfattning om tjejen sedan om det pinsamma.
TJEJEN:
Igår så var jag på kalas och träffade en brud. Jag vet vem det är men jag kan inte säga att jag känner henne bra. Vi hade Italienska i tillsammans i våran förra skola (går nu på olika gymnasium) så jag har snackat med henne lite, men inte på fritiden. Alltid på Italienska lektionerna när vi hade grupparbete så blev hon i min grupp nästan 7 gånger av 10.
Jag tyckte inte att det var något speciellt med henne när vi började skolan, men efter några grupparbeten så började jag bli lite intresserad av denna tjej. Hon log ofta mot mig när vi satt och arbetade. Hon frågade ibland lixom: "Hur säger man, Jag älskar Italien, på italienska. Då hjälpte jag henne med det och hon tackade överdrivet mycket, kollade mig djupt in i ögonen och log extra mycket. Det var lite creepy. Jag märkte redan då att det antingen var ett tecken på att hon ville ha ihjäl mig eller om hon var lite intresserad av mig.
DET PINSAMMA:
Vi träffades på en fest som en av våra kompisar hade. Han gick i "tjejens" gamla klass på våran gamla skola, och jag känner honom jättebra. Vi brukar hänga mycket på fritiden etc.
Jag var redan där när tjejen kom dit. Jag sitter vid ett bord på deras terass och när hon öppnar dörren så säger hon bara "hej hej" och ser glad ut. Sedan så ser hon mig och jag får den här "ahh men hej gumman gud vad längesedan det var" blicken. Jag vinkar tillbaka bara och ser glad ut.
Kvällen går och vi båda förtär mycket alkohol. Efter ungefär en timme efter att hon hade kommit så går jag in och sätter mig i soffan, för det var lite kallt ute. Hade bara tröja och shorts. Hon följer med mig in, för hon hade satt också därute. Hon säger hej och frågar hur jag mår. Jag mår bra svarar jag bara. Jag tänkte vara lite artig tillbaka och frågade hur hon mådde. Hon svarade att hon inte mådde så bra och lutade sig mot min axel. Jag frågade varför det var så. Hon sade att hon känner sig ensam. Jag tog armen runt henne och sade att hon inte behövde känna sig ensam. Hon tittade då upp och log mot mig i några sekunder, sedan började vi strula.
Vi låg i soffan i typ 5 minuter, sedan så gick vi in i ett gästrum och lade oss där. Vi låg där i typ 15 minuter och hade det gosigt. Sedan så tog hon av sig sin bh och min tröja. Sedan bara flöt det på. Det var väldigt mörkt så man såg inte så mycket. Det jobbiga med det var att jag inte har så bra mörkerseende så jag såg jättedåligt. Det är något med den "gula fläcken" i mina ögon som är jättekonstig. Ska operera snart. En liten parantes där men hur som helst.
När jag hade fått av mig mina byxor och kalsonger så hade jag ett enormt fragbite slak. Kände mig stolt. Jag tröck sedan på "N" men inget hände. Det var fortfarande mörkt. Det var det som var det pinsamma. Jag var tvungen att fråga vart jag skulle stoppa in den och hon bara, skämtar du med mig?
Vaddå jag hade ju glömt att köpa nightvision... Jag såg ju ingenting. Hon suckade djubt och lät jättebesviken och stoppade in den själv. Vi kanske körde i 20 minuter, sedan tog hon bara sina grejjor och gick.
Idag så vill hon inte prata med mig. Jag skriver på facebook och på mobilen men hon svarar inte. Det står att hon har läst det både på fb och på imessage. Jag skäms jättemycket.
Hjälp mig Frabgite.
Vad ska jag göra för att få henne att vilja prata med mig? Har detta hänt er? Vad gör ni för att inte glömma köpa nightvision?
Tacksam för svar!
//Patrik
Spelar oftast smart, men jag är killen som blir framskickad för att ta första frallan