Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flickvännen gör mig orolig.

Postat av leblaff den 5 Juli 2013, 02:16
37 kommentarer · 458 träffar
Hejsan fragbite!

La upp en tråd igår för någon dag sedan om att jag inte kunde komma under tiden jag och min flickvän har samlag. Men förrigår så hände det ju, jag kom men jag kom inte inuti henne liksom.

Nu till själva rubriken.

Min flickvän och jag har haft sex en hel del under dessa tre månader vi snart har varit tillsammans. Vi har bara kört med kondom en gång, och det var första gången då jag tog hennes oskuld.

Gångerna därpå har vi tryckt på som fan utan kondom men notera att jag har bara kommit en gång, och det var förr igår.

Vi började ha sex efter vi hade vår första månad tillsammans.

Vi blev tillsammans den 20e april och det är just då hon får sin mens. Vi hade sex första gången efter hennes mens hade slutat, alltså några dagar efter den 20e april. Mensen som kom därpå, månaden efter (~20maj) vi hade sex så kom det inte alls mycket blod sa hon, och hon kände typ ingenting. Hon "nojjar" sönder om att försatsen kan ha råkat smita in i hennes vagina under tiden vi har haft sex. Så hon har gjort mig så jävla orolig över att hon är gravid.

Hon har börjat äta som en jävla gris, ärligt talat. Hon är den segaste personen på att äta och äter väldigt lite. Men nu, nu kommer all choklad, chips, massvis inskyfflandes i hennes trut. Kan det också vara ett tecken eller är det bara jag som överdriver med mina tankar?

Jag vet inte, jag var inte alls orolig över detta innan hon började skriva massa saker. Har liksom inte känt att jag kommit inuti henne alls då jag var tvungen att hålla på i drygt en timme och tjugo minuter förr igår när vi påbörjade det och avslutade det helt och hållet.

Fått massa sms nu under kvällen, tillexempel;

" Men jag är orolig... Är verkligen svin orolig och jag kan inte sluta tänka på det... :(
Föregående tråd
Nästa tråd

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..