*tack mod*
Hejsan alla glada, om 3 veckor så är det Emmabodafestivalen!
Ska ni dit? Längtar ni?
Vilka vill ni helst se av alla häfta artister som kommer detta året, ser ni fram emot vildsvinsrullen?
Tips på god dryck man kan ha med sig?
Ska förbi systemet innan tänkte jag.
Ska vi ha något som representera FRAGGEBAJTE?!
HARE!
#100 Grattis kingen!
Skrivet med min iPhone
#117 det gillar vi! :)
MEN nu så kommer idioter som inte ens gillar den elektroniska musiken som Emmaboda alltid haft och är där för att slåss,supa och knulla alla fjortisflickor.
så gå och häng dig din idiot.
Chilla ner lite, jag gillar musiken men menade bara att ifall folk som är sköna vill åka dit och ha kul och inte bara lyssna på musiken så borde dem göra det. Är inte där heller för att slåss, hatar folk som slåss, inte heller planerat på att knulla någon förutom kanske någon sommarflirt från mina egna trakter ;)
Fjantigt med påhopp och grejer med, hur gammal är du egentligen?
OnT: Ruggigt taggad nu grabbar! Har allt jag behöver (och lite till ;)))) så nu är det bar att tuta och köra. Vi sessssssss!
dock så fick de som vann på bråvalla träffa den en kort stund på en parkeringsplats :]
En dag kvar tills detta händer, och vem vet vad alla andra dagar kommer ha att bjuda på?
Nu jävlar... nu kör vi!
PS: Missa icke Discoteka Yogustyle
http://www.youtube.com/watch?v =YefTtNmJ3c4
Skrivet med min iPhone
Annars brukar de finnas människor som går runt och frågar om man vill köpa?
finns folk som är villiga att köpa ut, kan dock ta ett väldigt bra tag, som jag har hört då.
Men det ska nog räcka! =D
Kl 10.00 åker vi härifrån polarn o jag! ska bli så dunder :)
Ses lite överallt, jag kommer vara tjock med keps.
taggaråååå fööfaaan!
Förra året var det fan ett helvete när man kom dit vid 14ish... kö i 1h minst för att komma in
Roligt när det händer lite i denna byhålan!
En stor container har de ställt utanför ica o coop, de vet väl hur det brukar bli haha :)
Jag gillade inte alla artister, men vilken skön stäming och vilket jävla väder!
Vi hade också en jävla tur med vädret!
Hur många här lämnade sina tält osv?
sjukt mycket knark.
längtar till nästa år.
Lyckades även hålla mig från att skita hela festivalen, förra året höll jag mig bara 4 dagar och det sög. När man väl skiter ut "locket" så måste man ju springa på toa 2-3 gånger till inom 20-30 min för att systemet sätts igång igen, så blev tvungen att sitta i dom varma vidriga stinkhusen
Hade fragbite ankan och fragbite skrivet på ryggen men ingen kommenterade det, lite besviken.
faak längtar tills nästa år.
Btw den/dom som satte upp "hitta en fisk" bilderna är fan gudomliga