1
Jag och min flickvän..
Postat av Låst Konto 276732 den 1 Juli 2013, 20:39
66 kommentarer · 786 träffar
Jo de är så att jag och min flickvän har vart ihop i 3år ungefär nu och de är jobbigt att tänka på att vi inte har sex lika ofta som förr.. Förr hade vi de varje dag nästan och nu knappt 1 per månad de känns lite som att hon inte gillar mig och har vart med en annan man utan att berätta för mig..
Vet inte hur jag ska tänka på detta för hon är inte hemma ofta hon åker iväg och gör saker och är med kompisar säger hon och när jag försöker ringa så svarar hon inte alltid, och jag får inte läsa sms eller något på hennes mobil och hon gömmer saker för mig.. Jag hitta en bukett roser och fråga vem de va från och hon fundera och svara sin kompis.. Jag börjar bli orlig snälla nån som kan ha en ide vad de är som är felet om hon är otrogen eller att hon vill ha med privatliv..
Säg gärna till om jag ska lämna hon också.
Vet inte hur jag ska tänka på detta för hon är inte hemma ofta hon åker iväg och gör saker och är med kompisar säger hon och när jag försöker ringa så svarar hon inte alltid, och jag får inte läsa sms eller något på hennes mobil och hon gömmer saker för mig.. Jag hitta en bukett roser och fråga vem de va från och hon fundera och svara sin kompis.. Jag börjar bli orlig snälla nån som kan ha en ide vad de är som är felet om hon är otrogen eller att hon vill ha med privatliv..
Säg gärna till om jag ska lämna hon också.