×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
0

Jag hade sex med min bäste väns flickvän

Postat av Buffalo Bill. den 30 Juni 2013, 23:51
120 kommentarer · 19 464 träffar
Har gjort något som enligt mig själv är oförlåteligt. Det började med att jag, min vän och hans flickvän var hemma hos honom och tittade på film. Vi satt där ett tag och tittade och efter en stund så gick han iväg för att möta en kompis, så jag och hans flickvän var ensamma. Vi fortsatte att titta och plötsligt så kysser hon mig på halsen och jag trodde bara att hon skämtade lite med mig.


Men hon började att massera mig på ryggen och pussade mig på kinden. Jag vet inte vad som hände, men plötsligt så blev jag väldigt upphetsad och det spårade ur. Hon tag av sig sina jeans och trosorna och vi gav varandra oralsex och jag penetrerade henne vaginalt. Vi hann klä på oss och vädra lite innan dom kom tillbaka. Jag mådde dåligt p.g.a händelsen eftersom jag svikit min kompis och gick hem. Hon ringde sedan till mig och sa att jag inte får berätta det här, så jag tänker inte göra det eftersom hon inte vill.


Jag tänkte att om någon ska berätta så är det hon om hon känner sig redo...men det känns inte bra nu. Vår vänskap kommer nog komma till ett slut om vi berättar.


Ska jag berätta eller låta henne göra det om hon vill, eller bara försöka glömma det hela? Hon kommer antagligen att vilja ha sex bakom hans rygg igen...
Föregående tråd

120 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 120 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..