Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Perfekta tjejen borttappad

Postat av KARAMELLKUNGEN den 30 Juni 2013, 22:59
57 kommentarer · 645 träffar
Var på Bråvallafestivalen. Efter två dagars evigt raggande utan egentlig lycka (ja, hur fan man lyckas med det vet jag inte) så gav jag upp. Jag satte mig på en bänk, köpte mig en kall slush och bara kopplade av.

Då kommer en ensam tjej gåendes. Hon kollar på mig och jag på henne. Sen släpper båda blicken och hon går förbi, jag vänder mig om någon halvminut senare och då exakt gör hon det och den ögonkontakten man fick var djupare än någon jag fått tidigare. Det är svårt att förklara. Det kändes lite som en film.

Hur som helst så vinkar jag henne dit och vi börjar samspråka. Efter några timmar så känns det som om vi har känt varandra i 10 år. Så enkelt var det att snacka. Vi hade samma intressen och åsikter om det mesta. Detta har jag i princip aldrig varit med om tidigare.

Fler timmar stryker förbi och jag hade lovat att möta upp kompisar vid tälten. Jag drar med mig henne dit, men innan vi kommer fram så kommer hennes tjejgäng. Hon säger att hon ska följa med mig och exakt när vi börjar gå återigen så ramlar hon i leran (det var sjukt lerigt överallt, hemskt).

Eftersom hon blev helt lerig så bestämmer hon sig för att följa med sina kompisar och byta om för att senare möta upp mig. Vi bestämmer tid, plats och jag tar hennes nummer utifall att.

Sen blir det spöregn. Festivaltältet vi skulle träffas vid är smockfullt av personer som försöker hålla sig från att bli blöta. Det går inte att hitta henne. Jag ska ta upp min mobil och ringa henne, men där finns ingen mobil. Den hade antagligen åkt ur min ficka när jag satt vid tälten tidigare. Har inte återfått den heller.

Gick runt konstant och letade efter henne hela kvällen, natten och morgonen, men jag hittade henne inte. Idag åkte alla hem, liksom jag, och nu sitter jag här lite ensam och tycker synd om mig själv haha. Eftersom jag inte hittade mobilen så har jag inget nummer heller. Har bara hennes första namn så kan inte facebook-stalka och hålla på.

Känns som det kommer ta ett bra tag innan man hittar någon liknande person igen. Så hur ska man egentligen tackla detta? Kan man göra något?

57 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 57 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..