Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mår piss pga brud.

Postat av Stekkis den 28 Juni 2013, 18:30
92 kommentarer · 726 träffar
Hejsan.

Under mitt första år på gymnasiet kärade jag såklart ner mig i en brud, varför jag tror jag började gilla henne var för att hon stirrade på mig väldigt ofta och vi fick väldigt ofta ögonkontakt och då log hon. Jag tänkte att hon kanske gillar mig också. Till slut vågade jag prata med henne och vi småpratade lite men mer blev det inte, jag presenterade mig bara osv. Sen nu på sommarlovet tänkte jag prova skriva till henne på facebook så jag slängde iväg ett meddelande, hon läser det och skiter i o svara. Jag har mått så dåligt pga det här och jag vet inte vad jag ska göra.

Jag funderar på o försöka göra henne avundsjuk genom att gilla runt en annan tjejs/tjejers bilder på facebook eller så sabbar jag det ännu mer.

Vad tycker ni jag ska göra och hur fan ska jag komma över henne. Jag drömmer förfan till och med ibland om henne...Det värsta av allt är att hon visat intresse på mig i skolan men trots det dissar mig...

Hur fan ska jag gå till väga?.... -.-
Föregående tråd
Nästa tråd

92 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 92 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..